مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 17:402020-03-28حوادث

کلاهبرداری 50 میلیونی از طریق اینستاگرام 


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته مردی 35 ساله ساکن تهران با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای (ناحیه 31 تهران) اظهار داشت: حسابم به دلیل نامعلومی از سوی مرجع قضایی مسدود و بنده از این امر بی اطلاع بوده و خواهان پیگیری پلیس هستم.

سرهنگ تورج کاظمی ادامه داد: پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و پلیس تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز که پس از بررسی حساب شاکی معلوم شد که از حساب فردی بدون اطلاع وی در یکی از شهرستان ها مبلغی به حساب وی واریز شده است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان تجسس های خود را آغاز و از شاکی برای توضیحات بیشتر این تراکنش تحقیق که وی بیان کرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به خرید تجهیزات الکترونیکی کرده و پس از واریز مبلغ کامل تجهیزات آنها را درب منزل تحویل گرفته است.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه با استفاده از شگردهای پلیسی متهم در یک معامله صوری در زمان تحویل کالا دستگیر و به پلیس انتقال داده شد، گفت: متهم پرونده در همان ابتدا به تعداد 4 فقره کلاهبرداری به شیوه (د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 50 میلیونی از طریق اینستاگرام 

کلاهبرداری 50 میلیونی از طریق اینستاگرام